Weet iemand waar je nog ouderwetse poeziealbums kan kopen?

We willen dat graag aan ons nichtje kado doen, maar kunnen nergens vinden of en zo ja, waar echt ouderwetse poeziealbums te koop zijn. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (7)

Goede beetje klassieke boekhandel heeft ze nog wel, ik kocht er een jaar geleden nog eentje in Den Bosch bij een boekhandel in het centrum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.carjanbouhoornshop.nl/winkel/poeziealbum-ouderwetse-plaatjes-roze-p-27369.html
Kijk hier eens op :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens bij de Slegte kijken. Misschien vind je ze daar nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Amazon.de zijn ze ook nog te koop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook op www.koterkado.nl zijn ze nog te koop.Met naam en in verschillende lettertypes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet eens een advertentie op Marktplaats: Gezocht. Op die manier krijg je ook nog wel eens bruikbare tips.
Maar volgens mij kun je ook gewoon in een degelijke boekhandel slagen.
Ik zie ze nog wel eens hoor.
Met zo'n poesje of hartje erop.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ze ± drie weken geleden nog gezien bij de Bruna.
Succes.