Iemand heeft een Amsterdams paaltje laten tatoeëren op de arm, maar iedereen denkt dat het een penis is, wat zou ze ervan kunnen maken?

Ze wil er of iets anders van maken.

13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je het niet gewoon over jezelf?

Het beste antwoord

een amsterdams paaltje lijkt ook heel veel op een penis!!

Je kunt er ook onder zetten: "dit is geen penis"
Dan is het meteen duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

een boom
Zeilboot
Straatlantaarn

Of een penis ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een watertoren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zou er een amsterdams paaltje van kunnen laten maken maar dit keer bij een goede tattoo artiest

Toegevoegd na 4 minuten:
die kan het vaak weer in ere herstellen zonder dat er allemaal overheen gekledderd word
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er een penis van.

Of een penis met 3 grotere X-en.
Ehh, ik bedoel paaltje.

Amsterdamse vlag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weg laten laseren. van een slechte tattoo kun je niet iets moois maken. blijft broddelwerk.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ben ik niet met je eens
ik tref t heel vaak slechte tattoo's
maar je kan het heel goed herstellen
kost iets meer moeite maar beter dan er van alles overheen
Laat er een ouderwets kanon van maken. Zo is het paaltje ook vroeger begonnen, als ingegraven loop van een kanon, met een kogel erop bevestigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vuvuzela.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:))
Een molen? Dan blijft ze bij het Hollandse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kerktoren, de kruisjes staan er al op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie raket natuurlijk! Gewoon zijvinnen en straalmotoren er aan laten maken, en klaar ben je! Op naar de sterren met die Amsterdamse rakker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die paaltjes zijn beslist door een man ontworpen.

Ze zou er een sleutelgat van kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een litteken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Annswers;

Het zal er vanaf hangen hoe groot het 'paaltje' is. Ik zou eerst eens met de 'artiest' in kwestie gaan praten; die heeft immers prutswerk geleverd en mag dus best meedenken over een (gratis) oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paddestoel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan hebben ze in die tattooshop niet goed opgepast ! terug gaan , en dan moeten ze het gevraagde wat voor het PAALTJE komt erbij maken !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan je nog van alles van maken, ligt eraan wat voor type ze is!
Denk aan een psychedelische tekening, een bloemensliert of een kaboutertje, het kan allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hier gewoon amsterdam naast of onder zetten... duidelijker kan niet.
Misschien de 3 kruizen iets aandikken....