De bounty reclame is opgenomen aan de zuid kust van Kreta.

Kreta is Griekenland en dus Europa :)

Toegevoegd na 1 minuut:
De badplaatsen
Agios Nikolaos
Aghios Nicolaos behoort met Rethymnon en Hersonissos tot het bekendste vakantiecentrum van Kreta. Het is dan ook een vakantieplaats met vele mogelijkheden. Aghios Nicolaos is gelegen aan de Golf van Mirabello. Het heeft een gezellige haven waar vele vissersbootjes naast diverse excursieboten liggen aangemeerd. Een kenmerk van de plaats is het binnenmeer Voulismeni, waar vele restaurants met terrassen, winkeltjes en barretjes langs gelegen zijn. Het meer zou geen bodem hebben.

Op het Venizelou plein staat een wit oorlogsmonument, waarop de namen zijn te lezen van vele gevallen soldaten tijdens de Tweede Wereldoorlog. Agios Nicoaos heeft een archeologischmMuseum waar diverse vondsten van opgravingen van oostelijk Kreta tentoongesteld worden.

Agios Nicolas heeft enkele stranden, maar de mooiste liggen er net buiten. Agios - zoals de plaats ´populair´ genoemd wordt - is een bruisende plaats.
Het achterland is er boeiend en vormt zeker een basis voor het maken van mooie uitstapjes. Vanuit Agios kunt u bijvoorbeeld ook een bezoek brengen aan het eiland Spinalonga. Vanuit de haven van Agios vertrekken dagelijks boten naar dit voormalige lepra eiland. Ook kunt u een dagexcursie maken naar het palmenstrand van Vaï, waar ooit de Bounty reclame werd opgenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wij zijn ze tegengekomen op Menorca. Eerst 1/2 uur door de bossen rijden en rotspadden. Hier kwamen alleen de locals. Witte stranden en palmbomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Curacao enzo en wellicht op hawai
mag ik mee ?????
13 jaar geleden
Op Corsica, het strand van Santa Gulia. Ook de eilandjes in de buurt zijn magisch, maar wel lastig bereikbaar.
Machtig mooi!