Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

In handen zitten veel groeven en relief. De structuur is grillig maar toch heel herkenbaar. dat is moeilijk te tekenen voor mensen die geen tekenervaring hebben. Als je dit vergelijkt met de tekeningen die mensen het eerst maken: een huis - recht toe recht aan of een boom - grillig, maar nooit dezelfde vorm (fout kan dus bijna niet).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heb je hetzelf al eens geprobeerd? Tis echt heel lastig. Vooral als je het natuurgetrouw wilt doen. Dit komt onder andere door de stand van de vingers en de hoeveelheid details als buigplooien en onderhuidse aderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, ik probeer het heel vaak, maar telkens lukt het niet, en ik kan niet echt verklaren waarom.
Heel veel mensen kunnen gewoon niet tekenen. Wordt in ons land ook niet heel erg gestimuleerd. Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school, alleen in de onderbouw een uur tekenles per week had. Tenzij je van nature al veel talent hebt, red je het met dat ene uurtje niet.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Omdat goed tekenen so wie so al moeilijk is. En handen kunnen zo veel uitdrukken,dus dat is nog moeilijker. Persoonlijk kan ik nog geen muis tekenen,al krijg ik het staartje cadeau.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel erg moeilijk.Maar je kan oefenen door eerst je eigen handen proberen te maken in klei.Dan kan je voelen hoe het moet.Zo heb ik het ook gedaan.Niet dat ik het nu goed kan, maar het helpt wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding