Waar kun je in de avond een museum bezoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de markt daarvoor is heel klein maar lijkt mij ook wel cool en tof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat fijn al die antwoorden!
Bedankt al zovast!
Ik zou graag een duimpje geven maar kan ik nog niet helaas

Het beste antwoord

Het Wereldmuseum in Rotterdam.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het Wereldmuseum is van dinsdag tot en met zondag geopend van 10.00 - 22.00 uur.

Op 2e Pinksterdag, maandag 24 mei, is het Wereldmuseum tot 22.00 uur geopend voor publiek.

thematentoonstelling Oceanië 10.00 - 22.00 uur
de Collectie 10.00 - 17.00 uur
de Winkel 10.00 - 18.00 uur
de Café-Wijnbar vanaf 10.00 uur
het Restaurant vanaf 12.00 uur

http://www.wereldmuseum.nl/bezoekersinfo/openingstijden

Toegevoegd na 9 minuten:
En het sexmuseum in Amsterdam:
http://www.amsterdam-museums.com/museums/sex_museum.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het Rijksmuseum en het Van Gogh Museum in Amsterdam zijn op vrijdag 's avonds open. Het Van Abbemuseum in Eindhoven donderdag.
Het Rijks en het Van Goghmuseum maken van de avondopeningen iets speciaals, met een muziekje, een lezing, een hapje, een drankje. Voordeel is dat bezoekers na hun werk een museumpje kunnen pikken. Een veradming is is de rust, de bijzondere sfeer die er dan hangt.
13 jaar geleden
Het maxima museum is donderdags avond open in apeldoorn