Amsterdam uiteraard. Geen twijfel over mogelijk. Een stad met 272 nationaliteiten, de meeste ter wereld.

Toegevoegd na 4 minuten:
Pardon, 177 nationaliteiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Wat dacht je van Utrecht? trendhoppen en daarna chillen aan de grachten!!

Toegevoegd na 6 dagen:
En groningen is ook erg de moeite waard om je dag leuk vol te maken als trendhopper!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maastricht is een aanrader!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nederland is altijd verlaat, ik zeg london maar dat is dus buitenland ofwel antwerpen omdat dat vanaf veel locaties dichterbij is dan andere nederlandse steden. in nederland kan je de hoofdsteden afgaan maar avant garde van welks soort buiten de housemuziek en politieke mondopendoenvallers hebben we hier niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AMSTERDAM; of course!

Maar nu ff niet doen hoor. 'k Kom er net vandaan maar is VIES met al de troep op straat!! :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nergens. Laat je geblinddoekt naar een centrum rijden en alle centra zien er hetzelfde uit met al die winkelketens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amsterdam is al gezegd
een goede tweede is Rotterdam
al zou ik vooraf informatie inwinnen
voor als je specifiek iets trendy's zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groningen en Zwolle, mooie steden met heel veel leuke winkels.

http://www.winkelparade.nl/winkels/winkelen_-1_-1_103_1028_1_regio_zwolle.html

http://www.degroningerwebsites.nl/winkels.html