Nee, dan is die waardeloos, want dan kan er niemand meer naar kijken en genieten... En dan moet die weer gerestaureerd worden, dan is die weer waardevol als die weer terug komt in de zaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Waarom zou een beschadigde Nachtwacht waardeloos zijn?
Zelfs beschadigd zou jij die niet kunnen betalen met al het geld dat je in je hele verdiend hebt. Waarom zulke onzin?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat is waar maar ze proberen altijd te repareren
de nacht wacht word nooit duurder meschien wordt die duurder als hij ouder wordt maar als die kapot gaat proberen mensen hem te repareren zodat ze het weer kunnen ophagen maar ze proberen ook het zogoed mogelijk te laten lijken dat die niet is gerepareert
maar ze proberen altijt te voorkomen

graag gedaan
dennisen4

altijd goed voor vraag en antwoord