Voor wat betreft de calorieën die het je kost, inderdaad een hele goed betaalde baan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als suppoost heb je een opleiding in de beveiliging en - ik meen - ook een EHBO-diploma. Dus daar hangt een bepaald salariskaartje aan. Verder lijkt mij het werk van een suppoost heeeeeeeeeeeel saai, want je staat de hele tijd in een aantal ruimtes op te letten dat mensen met hun vingers van de kunst af blijven. Als je dat prettig vindt is het een leuk betaalde baan, niet goed betaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
K Gemeentelijke Dienst van de Stadsschouwburg:

1. suppoost:

a € 1.144,67 per maand bij een werktijd van gemiddeld zes voorstellingen per week, omvattende maximaal 30 uur;

b € 9,51 per uur*.

je ziet het het is een waardeloze baan

niet doen dus

iedereen lacht je uit