Wat is dé plek in Nederland waar de mooiste reptielen bekeken kunnen worden?

Ik zoek een soort dierenpark in Nederland waar in het speciaal reptielen bekeken kunnen worden. Via Google word ik er echter niet echt wijzer van.

Tot nu toe ben ik op de site van www.oliemeulen.nl terechtgekomen en www.iguana.nl.
Deze sites zijn echter niet zo spectaculair. Ik word er niet wijs uit hoe groot het is en welke dieren ze er nu allemaal laten zien.

Heeft iemand een leuk idee of ervaring in een park waar de mooiste reptielen rondlopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Wij zijn laatst met de hele familie naar de oliemeulen geweest
Er is een slangen & spinnen show waarbij je de slang om je nek krijgt en een vogelspin in je hand
en er wordt van alles uitgelegd over de dieren
Buiten zitten nog diversen vogels en uilen daarmee doet men ook een show
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
brrrrrrr nu weet ik waar ik niet heen hoef ;))
Rieneke1
14 jaar geleden
slangen heb ik geen problemen mee, maar no way dat ik zo'n spin in de buurt laat komen! :)

Andere antwoorden (5)

Dit weekend is er een groot reptielenbeurs in utrecht
Op 5 april in Haarlem.

Daar kun je alle dieren goed bekijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien is serpo in delft interessant voor je?
geen park, maar wel de grootste reptielenopvang in nederland.

Toegevoegd na 3 minuten:
ik lees net op hun site dat ze momenteel in de steigers staan, en er geen bezoek mogelijk is, maar ik zou het zeker in m'n achterhoofd houden.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan naar Serpo gaan. Het linkje tref je hieronder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oliemeulen is hartstikke leuk hoor
Niet al te groot maar toch heel veel te zien
En juist dat het niet zo massaal is maakt het erg leuk
Zeker een aanrader!

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ook erg mooi is en wel groter als oliemeulen is:
http://www.iguana.nl/ in Vlissingen.
Zeker ook de moeite waard en zit in prachtige oude panden.