een leuke bedrijfsnaam voor een entertainmentbureau

ik ben Sebas van der donk. zit op op de artiest opleiding in eindhoven en wil graag een bedrijfje beginnen alleen moet ik een leuke enthousiaste unieke naam hebben. kunnen jullie mij helpen.

Toegevoegd na 5 minuten:
het bedrijf is gericht op kleinschalige projecten waarbij ik mezelf ga verkopen. het bedrijf moet een spontane en frissen indruk wekken. het entertainment wat ik bied is theater en muziek.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor entertaiment ga je doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ik er al bij vermeld. het word entertainment dat zich echt richt op het theater en op locaties waarbij muziek en zang en typetjes de hoofdthema's gaan worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doo je het alleen of zijn er meer perosnen bij betrokken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu nog alleen en misschien mensen extern

Antwoorden (14)

Een naam kan ik je niet geven.

Dit omdat ik niet weet wat voor bedrijfje je precies wilt beginnen, hoe de bedrijfscultuur er ongeveer uit zal zien, wat voor "stijl" bedrijf het is, wat je precies voor eerste indruk wilt achterlaten bij klanten, wat je wilt uitstralen, etc, etc, etc.

Dus bedenk dit eerst maar, zet het allemaal op papier en bedenk een aantal trefwoorden die bij jou en je bedrijf passen. Wie weet komt er hierbij vanzelf al een leuke en geschikte naam bij je op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat "The entertainment group" beschikbaar is.

Nu zonder dollen, misschien "SeDo Entertainment"

Toegevoegd na 7 minuten:
SeDoEn kan natuurlijk ook.

Se = Sebas
Do = Donk
EN = Entertainment
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In welke richting moete we het zoeken? Wat voor entertainment ga je doen?

Algemeen zou je het natuurlijk Sebas Entertainment kunnen noemen. Sebas is niet zo'n heel veel voorkomende naam, waardoor het gelijk al uniek is.
'Entertainment' zou je nog kunnen vervangen door een meer specifiek woord voor het type entertainment dat je biedt (Sebas de Clown is niet gek... :D)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Sebas van der Donk. Ik zat te denken aan Sebas van der Donken BV. Of artiest in opleiding Bas van der Donk BV. Of Weet geen naam voor mijn vet goeie bedrijf BV. Artiest en Zo BV. Lampegat de Gqxt BV.

Toegevoegd na 1 minuut:
Me Entertainment BV, Entertain You BV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Basdonje", "Fun-trails", "Amusementum", "Joy-for-ever".
14 jaar geleden
The Intertainment Shop... T.I.S...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sebas I.O (in oprichting)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We Will Rock You (Entertainment).

Ik dacht ook nog aan 'Let Me Entertain You', maar dat blijkt natuurlijk al te bestaan, in Eindhoven nota bene.

Deze naam is tegelijkertijd een verwijzing naar de huidige 80's retro trend (ook al is het nummer We Will Rock You van Queen eigenlijk uit '77), en een tijdloze klassieker, waardoor het over vijf jaar ook nog ergens op slaat. En het bekt ook nog goed.

'Rock you' slaat dan ook nog eens niet alleen op het muziekgenre rock, maar betekent ook nog zoiets als 'opschudden', 'verrassen met iets nieuws'. Denk aan 'rock the boat', 'you rock' en 'rock your world'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Donky Entertainment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sebas Fun and Music
Sebas Funshow
Sebas Amusement
Sebas Muziek en Lach
Sebas Entertainment(show)
Sebassie's Theaterwereld
Sebas van der Donk Musitainment
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Universeel Entertainment.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sebentertainment.
I will entertain you..
senterbastainment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I'm entertaining you
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proudly Presents!