Hoe komen mannen aan de reputatie dat ze vreemdgaan?

tegenover elke man die vreemd gaat staat toch een vrouw (of man...) die vreemdgaat? Of gaan mannen alleen met vrijgezellen vreemd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Een reputatie is iets wat je opbouwt. Dus mannen zullen dit opgebouwd hebben d.m.v. praten en macho doen. Mannen gaan niet alleen met vrijgezellen vreemd, dan zouden ze selectief vreemdgaan. Denk dat smaak, aantrekkingskracht enz. de doorslagevende faktor is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Mannen hebben de reputatie seksbelust te zijn. Omdat ze niet altijd aan hun portie komen bij hun vrouw zoeken ze het elders. Dit kunnen vrijgezellen zijn maar ook vrouwen van andere mannen die iets spannends willen of gewoon niet tevreden genoeg zijn bij hun man.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mannen lopen vaak op te scheppen over hun sexleven terwijl vrouwen dit meer op een meer sneaky manier doen. hierdoor lijkt het dat mannen meer vreemd gaan. ik denk dat het er evenveel mannen als vrouwen vreemdgaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die reputatie stamt uit de tijd dat de man nog onbetwist de baas was.
Bij leiderschap hoort verantwoordelijkheid en als er dus iets fout gaat krijgt de verantwoordelijke de schuld. Een vrouw kon toen ook wel vreemdgaan, maar dat toegeven deed zo'n afbreuk aan het superioriteitsgevoel dat het liever werd ontkend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel mannen gaan ook vreemd bij een prostituée. Ik heb nog nooit gehoord van een bordeel met mannen. Vrouwen hebben daar kennelijk geen behoefte aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ook nog nooit gehoord van een bordeel met mannen, maar er bestaan wel degenlijk (mannelijke) prostitué's, zowel voor mannen als voor vrouwen. En het zou ook niet de eerste keer zijn dat een vrouw naar een (vrouwelijke) Prostituée gaat...
Onderzoek wijst uit dat iets van 30% van de mannen wel eens vreemd gaat, tegen iets van 27% van de vrouwen. Dit zal wat afhangen van plaats en cultuur en de leeftijdsopbouw van de onderzochte groep, maar vrouwen gaan in die optiek bijna net zo vaak vreemd als mannen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha. 70% van de mannen, en 73% van de vrouwen gaat dus nooit vreemd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
interessant, maar dat was niet de vraag. Waarom hebben mannen dan de reputatie als mannen en vrouwen ongeveer evenveel vreemd gaan.
Je zegt dat tegenover elke man die vreemdgaat, een vrouw staat die vreemdgaat. Dat geloof ik ook wel, maar het HOEFT niet zo te zijn.

Als jouw buurvrouw met vijf mannen vreemdgaat, en als elke vrouw dat doet, klopt je aanname niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou, ik weet niet hoe jouw relatie met je buurvrouw is, maar de mijne doet me niet in de verste verte vermoeden dan mijn aanname niet zou kloppen... Ik blijf dus redelijkerwijs bij de aanname.
Natuurlijk bestaan er ook mannelijke prostitués, maar die zijn ver in de minderheid!
Wel eens gezien dat vrouwen in auto's door straten of langs speciale plaatsen rijden waar mannelijke prostitués op hen staan te wachten? Of een redlight-district, waar mannen achter de ramen zitten? Of handel in mannelijke slaven, bestemd voor de prostitutie?