Binnenkort is hij er weer, de Sint, wie weet leuke schoenkadootjes?

Gewoon simpele dingen van een paar Euro, voor een meisje van 5 en een jongen van 7, geen snoep. Enne ze zijn beide nog heilig ervan overtuigd dat hij bestaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

sinterklaasondergoed ( bij de zeeman)
sinterklaassokken bij de zeeman
sinterklaaspak (bij de AH)
allemaal niet duur
en juist door het in de schoen te doen kunnen ze het langer aan
memory
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zo'n Miep die na de Sinterklaas het niet kan weggooien, lopen ze er van de zomer nog in..... wel leuk idee!

Andere antwoorden (10)

pen, gummetje, autootje, glitternagellak, schminck etc
Kijk gewoon eens bij de action, de wibra of de zeeman. Daar ligt geheid iets kleins dat geschikt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij bart smit en intertoys of top1toys heb je genoeg speelgoed voor de kinderen;)
Genoeg keuze en meer artikelen dan men hier kan opnoemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel te veel, ik wil er gewoon heen met een idee, anders kom ik er niet uit.
Tsja, een Sinterklaas zonder marsepein (niet van de supermarkt, maar van de banketbakker) is geen echte Sinterklaas, maar goed snoep mag niet.
Een mooie mok is een leuk en nuttig cadeau (of is het nou kado).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jet;

Ikke! Maar die verklap ik lekker niet; gewoon mooi zingen en rustig afwachten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van die kleine puzzeltjes, dat je dingen uit elkaar moet halen enzo. Die blijven grappig :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad bij de Zeeman, kleine spulletjes in overvloed:
-Stickertjes
-Klein goocheldoosje
-Voor een meisje: haarspeldjes, elastiekjes, armbandjes,
kettingkjes, ringetjes enz.
-Kleine zeepjes, doucheschuim.
-Kleine poppetjes
-Autootjes
-Kleurboekje
-Pakje stiften/kleupotloden
-Zakje knikkers
-Leesboekje / stripboekje
-Lipgloss
-Klein puzzeltje
-Pet shop beestje
-Knutselspulletjes (glittertjes, plakletters, potje klei enz)
-Klein spelletje (boter, kaas en eieren)
-Etui
-Gummetjes
-Stoepkrijt
-Leuke zakdoek(en)
enz. enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De playstation 3 vinden kinderen heel leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo groot zijn hun schoenen niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zo prijsbewust?
Een vriendenboekje, dagboek of poezie-album.
Kan je later weer de bijbehorende plaatjes in de schoen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een voorleesboek
een pyama
pantoffels
speelgoed beesten (dino's kan je los kopen of boederij dieren)
douchegel (Wel een mooie fles natuurlijk! van dora of totally spice)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spelletjes doen het altijd goed en zijn niet zo heel duur; bv. Kakkerlakken of Ligretto.

http://www.spellenhuis.nl/product_info.php?products_id=15390
http://www.jolie-spellen.nl/ligretto-p-753.html

Of een lekker huis 'ala Hans en Grietje' maken van speculaas, pepernoten en andere zoetheid.