Als ik goed mijn best ga doen en mijn punten zakken tot in Niveau: 1; ga ik zelf dan in mijn profiel ook naar Niveau: 1?

edit: Op moment van schrijven werden heel wat puntjes afgeschreven door verwijderde antwoorden

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

ja, je zal dan hele veel vragen moeten stellen en vooral geen antwoorden geven. onzin opschrijven helpt ook om je punten totaal te dongraden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik mijn best doet is er een kans dat in van alles gegomd wordt, maar bedankt voor de tips. Daar je het hardst puntjes nodig hebt wil ik je bij deze een beetje sponsoren.

Andere antwoorden (2)

Natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aangezien het hier rechtsboven praktisch gelijk loopt met je profiel zal je profiel ook naar Niveau 1 gaan mag ik aannemen.