Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wil 1 van de beatrix-en van Andy Warhol op canvas laten laten drukken, maar kan nergens een HR beeld vinden. Een echte is buiten budget. Tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier heb je ze ook staan... En je kunt het kostenloos downloaden... Maar ik ken de resolutie niet, dus...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zal niet veel zijn, zijn plaatjes voor op een mobieltje

Andere antwoorden (2)

Je kunt in Picture it en waarschijnlijk in meer fotoprogramma's de resolutie van het plaatje ophogen. Dan hoog je het aantal pixels op. Heb ik meerdere malen gedaan als ik een hogere resolutie nodig had. Voor een scherpe afdruk heb je +/- 100pixels per cm nodig.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult nergens op het internet een plaatje vinden dat zich daarvoor leent. Ze kijken wel mooi uit, het is kunst en het kost dus geld. Dat krijg je niet cadeau.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is het maar net. Andy Warhola (zo heet hij in het echt) werkt ook niet voor niks.
Gewoon netjes betalen als je iets wil hebben!!
Of werkt Plantje77 ook gratis als we hem/haar aardig vinden?
Antoni
3 jaar geleden
Andy Warhol is al in februari 1987 overleden, dus die werkt niet meer, ook niet in 2009 toen de vraag werd gesteld. Hij werd overigens geboren als Andrew Warhola.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding