Op een plek waar heel veel gelovigen zijn die er graag naar toe gaan.
14 jaar geleden
Naast een kerk en/of synagoge om te benadrukken dat we elkaar kunnen respecteren om wie we zijn en wat we geloven.

Ik heb in Egypte kerken en moskeeën muur aan muur naast elkaar gezien. Het is een prachtig voorbeeld hoe het ook kan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een mooi antwoord Marita. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer symbolisch kan het niet... Dank je som
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cavi Dank je wel voor je spontane reactie :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is dat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cavi Alsnog bedankt :D
In het buitenland. Dan zijn wij er van af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind dat er eigenlijk in NL al genoeg staan. Dus perfecte plek is in de landen waar ze hard aan een nieuw gebouw toe zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stop alle geloven in hetzelfde gebouw. Kerkdiensten op zondag, islamitische op vrijdag. Overige dagen vrije inloop. De meeste kerken staan overwegend leeg, dus die ruimte kan prima door andersgelovigen gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zijn er kerken en moskeeen, als je overlijd sta je toch alleen voor de poort, en niet met de hele inhoud van de samekomstplaats waar jij zo overtuigd je geloof heb gedeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast de vuilstort, daar wil toch niemand wonen.