Waarom spelt men goeie vraag met i in plaats van goede vraag?

Is het volgens de Nederlandse spelling niet zo dat het "goede vraag" moet zijn?!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (7)

Ik denk om speels en leuk te zijn. Ik vind het ook een rare keuze omdat het mij een serieuze website lijkt.
En het gaat ook niet om de url die nog vrij moet zijn want ze bezitten ook goedevraag.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mensen steeds slechter nederlands kunnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat (naar mijn idee) niet iedere vraag even goed of serieus is.

Maargoed er bestaan geen domme vragen, wel een beetje vreemde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mensen zich nogal bezighouden met zaken die er eigenlijk helemaal niet toe doen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vindt het een merkwaardig iets, ik zat te denken dat de URL mischien al bezet was, maar dat is het geval niet of ze hebben goedevraag.nl overgekocht. Ik denk dat je toch bij diegene moet zijn waarvan het idee kwam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit vroeg ik mezelf ook al af. Misschien dat goeie juist lekker in de (volks)mond ligt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarschijnlijk een combinatie van factoren :
1. het bekt lekker.
2. het geeft iets speels aan de site.
En is vragen stellen en leren niet altijd leuker geweest als het speels gebeurde ?