Wie heeft er goede tips voor een beginner??

Wie heeft er goede tips voor een beginner graffiti spuiter (ik dus) en waar (dicht bij rotterdam) kan je goedkope spuit bussen kopen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn tip: Zorg dat de politie je niet ziet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ook dat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker kliederen

Antwoorden (8)

Afkijken, oh nee dat noemen ze niet zo, inspiratie opdoen... Daar leer je het meest mee en dan oefenen, oefenen en oefenen...

succes...

Mooie graffiti is niet lelijk hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben begonnen op piepschuim. toen op hout, en toen heb ik pas een mooi muurtje opgezocht, waar dan heb ik wel over vroeger. bouwmarkten hebben de goedkoopste spuitbussen.

waarschuwing ga nooit over iemand anders tag heen daar worden ze nogal overstuur en aggersief van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beginner hé ?
Ik zou eerst eens oefenen in m'n voor-en achternaam....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw voor- en achternaam?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Hey Wessells,

Ga eens naar urban unit op de Binnenweg , of onder de kubiswoningen bij blaak, harolds..
Of croomparts, net over de Martinesseburg.
Allen in 010..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach.. duimpje down, doe eens zielig..
Ik vind het ongelooflijk dat hier gewoon in het openbaar tips worden gegeven over waar je het beste je vandalistische hobby kunt uitoefenen.

Ik zou als tip willen geven: beklad alleen objecten die van jou zijn of waarvan je toestemming van de eigenaar hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder z´n ding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ieder z'n ding, maar dan wel binnen de wet s.v.p. Wat vind jij ervan als ik hier tips ga vragen over hoe ik het best in huizen kan inbreken? Of zeg je dan ook "ieder zijn ding"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad. Hoe zou jij het vinden als ik jouw huis zonder toestemming zou bekladden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
joh daar is graffiti toch voor! Dat doe je zodat 'jouw' werk gezien wordt.. Ik ben er echt blij mee dat er mensen zijn die langs de treinrails hun werkje tentoonstellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je ook blij zijn als ze jouw huis bekladden? En als de NS besluit deze werken niet mooi te vinden en ze te laten schoonmaken, wie betaalt dan de kosten denk je? Het is heel fijn dat JIJ blij bent met graffiti, maar ik zou toch echt nagaan of de eigenaar van de gebouwen er blij mij zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Achjah.. ik maak me liever druk om iets anders, het gebeurt toch wel, das het mooie ervan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Achjah.. ik maak me liever druk om iets anders, het gebeurt toch wel, das het mooie ervan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inbreken gebeurt ook, wil nog niet zeggen dat ik het goedkeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb gevraagd om tips niet om je mening als je het afkraakt waarom zeg je het dan maak dan een aparte vraag: waarom spuiten mensen graffiti het is toch prut oke??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb je een tip gegeven en mijn mening heb je er gratis bijgekregen. Ik heb niet gezegd dat het prut is, ik heb alleen gezegd dat je andermans eigendommen niet moet bekladden.
Waar, of waarmee je het beste kunt beginnen ga ik je niet zeggen...

Maar wees je wel bewust van het feit dat je voor iedere overtreding, waarvoor je gepakt word. Eén fikse straf kunt verwachten in de vorm van de rekening van het verwijderen van de graffiti. Deze mensen kosten € 60,= per uur...

En als je het één wilt. Dan moet je vooral bereid zijn om het ander te aanvaarden...

Ik vind het net als 'Oeroe' van de gekke dat men hier antwoord op geef. Ondanks dat ik hier een goed belegde boterham aan verdien. Het verwijderen althans...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek een graffitikunstproject of -workshop. Bijvoorbeeld de workshop in de eerste link, dan kun je je legaal uitleven.

En nee, ik ga je dus géén tips geven om andermans eigendom zonder toestemming te bekladden. Er zijn genoeg legale manieren om je uit te leven. Google maar op "urban art graffiti Rotterdam" en "graffitikunst Rotterdam", dan kun je vast wel iets vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang je grafiti maakt op je eigen huis denk ik, vang je twee vliegen in een klap: je vindt het zelf mooi en je hebt een visitekaartje!!!!