Keyboard lessen in bladel?

Waar kan ik keyboard lessen volgen?
Het liefst op fiets afstand van bladel.
En niet te duur.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Je kunt leren door middel van video's. Op de website van de link hieronder staan versillende filmpjes om piano te leren spelen. Succes.

http://www.videojug.com/search?keywords=how+to+play+keyboard&Content=all
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee of Bladel-Eindhoven te fietsen is.

In het Centrum voor de kunsten Eindhoven, zit ook een muziekafdeling (gewoon muziekschool) en daar kun je keyboard lessen nemen. Afhankelijk of je wekelijks prive-les wilt, of in een groepje les krijgt, zijn de kosten ongeveer tussen de 300 en 1000 Euro per jaar.
Ook kun je voor een gering bedrag een proefles aanvragen. Meer informatie in de link hieronder.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Kempisch Centrum voor muziek en dans zat ook in Bladel en in Eersel, maar schijnt in 2007 daar te zijn opgeheven.

Misschien wat ideeen:

Bergeyk
Stichting Kempisch Centrum Muziek en Dans,
www.kcmd.nl

Les- en Concertpraktijk Matty Huijts
Berkekker 6, 5531 DA Bladel
0497 369 142 () ‎