Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een leuke, spannende film over vissen en vooral, vissen vangen?

ik zoek een verjaardagskadootje voor een jongen die 12 wordt en enorm van vissen houdt. al die visgadgets heeft ie volgens mij al wel..maar hij zit vaak op internet visfilmpjes te kijken, dus dacht ik aan een spannende of juist vrolijke speelfilm of misschien ook wel docu over vissen vangen.
iemand een idee?
of zijn er vissers die nog een betere kado suggestie hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De film piranha is echt spannend. Je leert er niet over vissen, maar het gaat wel over vissen piranha's het is echt een bijzondere en best spannende film.

Toegevoegd na 10 minuten:
Misschien een dvd van vis-tv als dat bestaat dat programma is altijd heel informatief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij wordt nog maar 12 hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat dan wel over vissen, maar is waarschijnlijk 1 van de slechtste films die ooit is gemaakt. Dat kun je een jongen van 12 toch niet aan doen?

Andere antwoorden (8)

Er is een programma op Discovery of National Geografic over vissen geweest. Ik weet niet precies hoe lang geleden. Wellicht zijn er dvd's van te koop.
Het was soms heel spectaculair om te zien hoe sportvissers grote vissen binnenhaalden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is dit leuk. Een film over fly fishing.
'Once in a blue moon'

Hier alvast een trailer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alternatief vissen door kat die het water opdrinkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Piranha en Jaws 1 t/m 4
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wale Wars :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The perfect storm

Een spannende film over vissen, vissers en een storm:

Een groep vissers besluit wegens een tegenvallende vangst nog één keer uit te varen, laat in het seizoen. Ze vangen veel, maar komen op de terugweg in een hevige storm terecht. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
le grand bleu
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding