In katholieke kerken bijvoorbeeld. Bij Bronckhorst in de buurt is een heiligenbeeldenmuseum.

Toegevoegd na 36 seconden:
In Twente op 't platteland. (Misschien in 't zuiden van 't land ook, maar dat weet ik niet.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar dan op het platteland?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rijdt er maar eens rond en dan niet over de hoofdwegen. Dan zie je hier en daar kapelletjes.

Andere antwoorden (7)

in kerken kapelletjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak de fiets en trap door het zuid limburgse land! En vergeet vooral je fototoestel niet anders kun je al die mariabeelden niet fotograferen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens bij de kerk, meestal staat er wel eentje in de buurt van de kerk. Ik heb ook wel eens gezien dat er voor de deur van de kerk Mariabeeldjes achter glas stonden. Ook kun je kijken of er een kapel in de buurt is.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je als de wiedeweerga naar Vaals gaan!

Zie de link voor meer info...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens op vakantie in de Ardennen. Lekker fietsen. Dan vind je op vele (prachtige) weggetjes door de natuur een gebedshuisje met mariabeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke hobby :-)

In Antwerpen heb je een Café genaamd
Het Elfde Gebod. In dit café staan wel
400 heiligenbeelden. Gegarandeerd dat er
behoorlijk wat Mariabeelden tussen staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bijna alle katholieke kerken heb je wel een Maria kapel nou daar staat er altijd een. Dus op naar de kerken.