Hulp met Graffiti Tag verzinnen

Hee allemaal,

Ik houd heel erg van tekenen en been er weer mee begonnen, maar ik wou iets nieuws proberen en wil dus Graffiti gewoon op papier tekenen, ik kan het al best goed want ik heb al een paar tekeningen, maar nu wil ik een tag, Kan iemand me helpen bij het verzinnen, als je me please zeg het dan ff,

Idee:

Mijn naam (Joop) en dat van mijn vriendin (afkorting: Mae) samen in 1 naam, het mag lang of korte naam zijn maakt niet uit,

groetjes Jamu

Toegevoegd na 14 minuten:
Hihi, Nu al leuke reacties, maar ik zie nog geen, DEZE IS GEWELDIG maar ze zijn al wel erg leuk

Toegevoegd na 35 minuten:
Ik zie MaeDay Verschijnen? dat klinkt leuk, als er iets verschijnt wat net iets beter is dan hoor ik het graag, Maar wel bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maeday maeday!