Waar kan ik gips mallen krijgen van fantasyfiguren?

Ik zoek mallen om gips te gieten. Het liefst fantasy figuren zoals, elfjes, trollen, kabouters, draken etc. Iemand een idee waar je die kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (6)

ik zou me aanmelden op een forum voor fantasy dingen ..

waarschijnlijk zit er wel iemand bij die mallen heeft of winkeltjes weet waar je die spullen kunt kopen of misschien zelf wel zelf maken!

(lijkt me leuker om ze zelf te maken :D)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hobbyzaken zoals pippoo's misschien
anneliez
13 jaar geleden
Vaak bij de marskramer daar hebben ze ook een speelgoed afdeling daar kun je er sowieso wel een paar krijgen maar welke figuren precies dat weet ik niet meer, en misschien soms bij de action
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt zelf ook mallen maken,maar dat kan allen als je zelf al een figuur hebt.
bij de LTC in leiden kun je een vloeibaar rubber kopen,je zet het figuur op een tegel en smeert het vele malen in met het materiaal. bewaar de mallen zovel mogelijk in het donker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intertoys en dan bij de hobby afdeling
13 jaar geleden
Doe eens een poging bij de Efteling ?
Misschien zijn zij bereid je wat verder te helpen.