Makkelijke Elektrische gitaar tabs om mee te beginnen?

Hey,

Ik heb m'n elektrische gitaar al ongeveer 2 jaar maar heb er eigenlijk niet veel meer meegedaan na een verhuizing;
geeft niets want ik was toch niet goed xd

dus nu wil ik het graag kunnen maar ik weet niet echt goed waar ik mee moet beginnen; bij sommige liedjes gaat het goed en dan komt er zo'n stukje en dan denk je nu geef ik het op, zoals: makkelijk liedje en dan op eens chords in dat liedje; het liefst zou ik met Tab liedjes willen beginnen :D als dat het makkelijkste is natuurlijk,

dus kunt u makkelijke gitaar tab namen sturen? (of links) ik gebruik http://www.ultimate-guitar.com (ik snap ook hoe het werkt)

bedankt voor uw antwoord + reactie;
groetjes Shiva

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Als je bij een liedje niet verder komt, omdat het te moeilijk wordt, stop dan met dat liedje en zoek er eentje die wel lukt. Verwacht niet dat je meteen het hele nummer kan meespelen, want naarmate je langer speelt, merk je dat je sommige stukken opeens een stuk beter kan spelen. Luister eens naar de gitaarlijn in de liedjes die je leuk vindt en bedenk of je 'm kan spelen. (soms iets proberen wat buiten je proporties ligt kan ook niet kwaad ;) )

Een makkelijke band om mee te beginnen is denk ik The Beatles. Wordt nooit idioot lastig, maar lastig genoeg om goed accoorden te leren gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik deze altijd. Super site. Nederlands, Met Teksten en tabs. Suc6

Toegevoegd na 6 uur:
Je moet er van houden natuurlijk, maar probeer Oerend hard van Normaal eens. Herkenbaar en veel makkelijker vindt je ze niet.