Wat is een Nederlandse internetsite die voetbalshirts van vorig seizoen verkoopt?

Ja ik heb weer nieuwe voetbalshirts nodig voor het komende seizoen. En omdat ik toch graag wel echte shirts heb, maar omdat de shirten van het nieuwe seizoen al snel 70 euro per stuk kosten, wil ik graag shirts van vorig seizoen kopen die goedkoper zijn.

Ik ken wel één zo'n site (plutosport.nl) maar deze hebben een vrij klein aanbod, en het shirt van Iran en Saoudi-Arabië heeft nou ook niet echt bepaald mijn interesse.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Wellicht vind je bij onderstaande site wat je zoekt!