Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help ik kan de ollie nog niet zo goed ik kom misschien iets meer dan 1 cm omhoog. heeft iemand tips?

ollie lukt niet kom niet zo ver omhoog.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het belangrijkste is dat je de achterkant van het skateboard hard op de grond slaat, en zodra je dat doet, vrijwel gelijk de voorkant vlak trekken en je achtyerste been optrekken, zodat de achterkant op kan veren. Het is een kwestie van gevoel, op te bouwen door eofening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1. Zet je voorste voet een beetje over het midden van je board.
2. Ga door je benen en maak je klaar voor de ollie.
3. Strek je benen en op dat zelfde moment duw je tail tegen de grond (Dus eigenlijk pop je je board tegelijk met dat je recht springt).
4. Nu dat je board schuin in de lucht hang trek je je achterste been op en schuif je met je voorste voet naar voor zodat je tail omhoog komt en het board in de lucht terug onder je achterste voet komt.
5. Het enige wat ik nog kan toevoegen is VEEL oefenen. Want elke dag dat je skateboard verbeter je je ollie een beetje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=h0MifygNEy4
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding