Help ik kan de ollie nog niet zo goed ik kom misschien iets meer dan 1 cm omhoog. heeft iemand tips?

ollie lukt niet kom niet zo ver omhoog.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Het belangrijkste is dat je de achterkant van het skateboard hard op de grond slaat, en zodra je dat doet, vrijwel gelijk de voorkant vlak trekken en je achtyerste been optrekken, zodat de achterkant op kan veren. Het is een kwestie van gevoel, op te bouwen door eofening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1. Zet je voorste voet een beetje over het midden van je board.
2. Ga door je benen en maak je klaar voor de ollie.
3. Strek je benen en op dat zelfde moment duw je tail tegen de grond (Dus eigenlijk pop je je board tegelijk met dat je recht springt).
4. Nu dat je board schuin in de lucht hang trek je je achterste been op en schuif je met je voorste voet naar voor zodat je tail omhoog komt en het board in de lucht terug onder je achterste voet komt.
5. Het enige wat ik nog kan toevoegen is VEEL oefenen. Want elke dag dat je skateboard verbeter je je ollie een beetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=h0MifygNEy4