de kans is aanwezig, meer valt er niet over te zeggen.
soms bijten ze, soms niet.
je kan wat lokvoer uitstrooien, en wat varieren in diepte.
desnoods verkas je, en lukt het verderop beter.
je moet maar denken dat het sowieso prettig zit zo aan de waterkant.
13 jaar geleden
Vroeger was deze tijd een verboden tijd om te vissen.
De vissen moesten paaien.
In deze paaitijd zullen deze vissen echter nooit eten, ze hebben wel wat anders aan hun vissenkop.
Niet geslachtsrijpe vissen gaan gewoon door met eten en die kan je nu prima vangen, ook de vissen die al het "gedoe " al achter de rug hebben zullen spoedig weer gaan eten, dus zijn te vangen.
Vanaf nu, kan het alleen maar beter worden.
Goede vangst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is deze tjd het begin of eind van de paaitijd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger was de gesloten vistijd tot 1 juni, vandaar dat ik zeg, vanaf nu kan het alleen maar beter worden.