Weet er iemand leuke 'scouting grappen'?

Aan het eind van het scouting(school)-jaar gaan wij op een zomerkamp van 5 dagen. De oudstejaars (de oudste gidsen) verzinnen dan altijd een grap voor de leiding, waardoor ze zich dus helemaal rot schrikken als ze bijv. wakker worden. Vorig jaar hebben ze al rijst door de hele tent van de leiding gestrooid, dus het liefst niets met eten door de tent strooien/gooien. We hebben ook al een keer heel erg veel lawaai gemaakt midden in de nacht met toeters en zo. We hadden in gedachten om iets te doen dat door het kamp heen erger wordt. (dat de grap op de eerste dag niet zo 'erg' is, maar op het eind van het kamp zijn ze het helemaal zat)

Toegevoegd na 8 minuten:
De leiding slaapt trouwens altijd in een tent!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.4K

Het beste antwoord

Een heeeeeeeeeeeeeeeeeele enge dropping, maak het eng!

Of.. hang een draad voor de in/uitgang van de tent met allemaal spagetti eraan, zogauw ze eruit komen, schrikken ze zich kapot(vooral in het donker)

Of.. bind de leidings slaapzakken aan elkaar, dat word dus 1 grote, lekker lastig!

of.. Leg de pink in het water, dat word bedplassers!

of.. Laat de tent midden in de nacht in elkaar valle, haringen eruit en een zetje tegen de stokken aan geven..

Of.. Pak een hondendrol in kranten in, steek de kranten aan en roep kei hard dat er brand is.. de leiding trapt de brand uit, tadaaa.. poep onder de schoenen..

laat even iets weten of je er iets aan hebt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als maar stinkbommen gooien, of de ridsen van de tent van de leiding verzegelen met touw en ijzerdraad(wel van buiten af hé!) maar dan moet wel alle leiding in een tent slapen. Gevolg van deze grap jullie kunnen uitslapen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht uit, sirene aan en en cd met geweerschoten op 10.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat er iemand bij de hoofdkraan zit met een GSM-verbinding. Sluit de kraan af. Op het moment dat de leiding water gebruikt en er komt niets uit, zeg dan dat je dit gisteren al hebt meegemaakt en dat er waarschijnlijk een klont in de leiding zit. Opper dan de mogelijkheid dat dit verholpen kan worden door op de muur te bonzen en doe dit ter plekke. De tegenspeler bij de kraan doet nu 1 minuut de hoofdkraan open en draait 'm dan weer dicht. De rest laat ik aan je fantasie over.
Nog iets: kan een duur GSM-gesprek worden; gebruik Skype!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gemiddelde scoutingjongen/meisje vind het heel cool om iemand die aan het slapen is met tandpasta in te smeren