Is het nog te laat om met een teamsport te beginnen bij een sportclub bijvoorbeeld voetbal? Ik zou niet zo graag willen afgaan!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (7)

Het is nu 20:30.
Vandaag gaat dat niet meer lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou dit te laat zijn.
Je bent nog jong en hebt nog een heel leven voor je.
Je moet doen wat je zelf leuk vind.
Er voor gaan zou ik zeggen.
En er vooral van genieten.
Daarbij kan je veel leren van sporten die in teamverband gespeeld worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij voetbal is het nooit te laat omdat je daar zelfs midden in het seizoen kan instappen zeker bij de grotere clubs. Je moet dan meestal wel betalen voor een heel seizoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen hoor het is niet te laat.
Er zijn er die met 18 nog beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het gewoon doen als ik jou was.
als je een beetje conditie hebt, zal het met een beetje training vast wel gaan lukken.
je moet er natuurlijk niet van uitgaan dat je in het beste team komt, want je begint nog maar net, en het is gewoon niet nodig om in dat beste team te zitten.

maar je zou natuurlijk wel 's avonds kunnen gaan hardlopen om conditie op te bouwen.
of als je in het weekend niks te doen hebt, met wat vrienden gaan oefenen.

komt vast goed,
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nu juist het moment om aan een teamsport te beginnen ! Iedereen doet tegenwoordig aan een individuele sport en mensen doen al zo weinig samen. Teamsport is gezelligheid, gezondheid en saamhorigheid en je houdt er vaak nog vrienden aan over ook ! Probeer ook eens volleybal ! Leuk publiek, alle niveaus zijn mogelijk en je kunt het tot bejaarde leeftijd beoefenen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nooit te laat. Ga met een vriend of vriendin dan kan je samen lachen om al die fanatieke voetballers.