zou ik hier geld mee kunnen verdienen ?

stel ik ga bij een rommelmarkt of braderie zitten en ik zet een bord neer dat ik portretten teken voor bv 10 euro.
ik kan helemaal niet tekenen maar doe wel een beetje mijn best om een zon lelijk mogenlijk portret te maken,

zouden mensen mij uit beleefdheid betalen als ik heel serieus overkom ? of lopen ze boos weg .

lijkt me wel grappig om te testen

14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je echt een keer proberen!
jc54
14 jaar geleden
Doe je best. Als het niet genoeg lijkt, koop ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik koop het wel degelijk. Het heeft immers tijd en energie gekost om het te maken...

Het beste antwoord

Ik zou het eerst maar proberen.Als je iets heb verkocht, dan ga je door.Als je niets hebt verkocht,Ga dan naar huis en probeer iets anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Als het voor het goede doel is zul je er geld mee kunnen verdienen.

Als het niet voor het goede doel is zullen mensen aan je voorbij lopen, tenzij je een aantal voorbeelden hebt tentoongesteld aan de hand waarvan ze kunnen beslissen of ze zich al dan niet door je zullen laten tekenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat 60% WOEST weg loopt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige correcte antwoord op deze vraag is door het uit te proberen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker doen... En het lukt je vast wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan hoe oud je bent.
Als je acht bent dan zal het wel lukken.
Maar je ben achtentwintig.....
Ben bang dat de meeste mensen helaas de humor
er niet van in zien.

Maar als het voor een goed doel is, dan weer wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon even proberen zeg ik. Je weet maar nooit!
Succes in ieder geval...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een half uur flink je best doet en mensen al vast verteld dat je nog niet zo goed kunt tekenen, zullen ze wel betalen. Als je dat een dagje doet, zul je wel een stuk beter zijn geworden. Lees wel eerst een boekje over portrettekenen. Dat maakt het veel gemakkelijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gegarandeerd dat ze betalen,zeker als je zegt dat het karikatuur is.Je hebt me op een idee gebracht,hahaha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
haha zullen we samen gaan ;)
ik zou er niet aan beginnen als ik jou was .zonde van je tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou het gewoon proberen hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het grootste deel zou denken: wat een idioot, een beetje een lelijk portret van mij maken, pff.
Dus ik denk niet dat je er veel geld mee gaat verdienen, maar het kan wel een klein zakcentje opleveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het een beetje gemeen, en met een beetje pech heb je de pech dat je klant gemener is en heb je ineens 9mm tussen je spraakhelft en je wiskunde knobbel... zo wil je je woendsdag toch niet beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het laatst op tv gezien. Bij die man werkte het wel.

Dus het kan wel :)