Wat is de meest rare hobby die je ooit gezien of van van gehoord hebt?

Wat voor de 1 normaal is kan voor de ander heel 'abnormaal' zijn. Ik spaar draken en heb er ook een levend exemplaar van (nee loopt niet op batterijen).

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

Die kindersurprise heb ik ook gezien ja! Echt achterlijk.
Maar je hebt gister zeker sbs6 gekeken met die 25 meest onzinnige hobby's?

Stomme hobby's:

- Pluisjes aan je sok sparen
- Vangrail eten
- Bromvlieg bemiddelaar zijn
- Buskleedjes sparen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ik heb een documentaire gezien over mensen die de inhoud van die kindersurprise eieren sparen. Ze kopen dozen vol met van die eieren en gooien de chocolade weg. Vind ik vrij bizar, zeker omdat de inhoud van die eieren vaak niet veel voorstelt, zelfs mijn zoontje vindt er niets aan....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb ik ook gezien, dat is inderdaad echt absurd of misschien zelfs triest. Mensen uit deze documentaire geven bijna hun hele salaris uit aan het verzamelen van die plastic speeltjes. Je bedoelt deze uitzending toch? http://player.omroep.nl/?aflID=6751438&md5=a5ab1c68b5eec81b73718723b3743b87
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, die bedoel ik!
Iemand die afgeknipte vinger- en teennagels spaart. Zie link voor foto's en meer info, maar let op: het zijn voor sommige mensen misschien smerige foto's.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ken dus ook iemand die draken spaart, zelfs in d'r slaap is ze omsingeld door de figuren, de levende schijnt het zonder batterijen prima te doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Extreme Ironing......
De kick van je strijkwerk op de meest bizarre plekken te doen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wortel pijpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die van die kindersurprise is erg interessant. Ook hoe de fabrikant er zelf mee omgaat: 3 verschillende series en dan mensen die cyclisch door Oostenrijk, Italië en Slovenië rijden om alles maar compleet te hebben, zelfs met magneten in de winkels rondlopen. En de makers van die speeltjes geheim houden. Zie onderstaande link als je eventjes niks te doen hebt.

Ander hobbies: briefjes van 500-euro verzamelen...

Overigens ken je: de verzamelaar? Zie bv. http://www.de-verzamelaar.com/index.html, want daar zie je zeer veel verschillende soorten verzamelaars.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er was een Zweed, en die verzamelde Penissen. Toen hij op tv was moest hij er nog twee: die van de mens en die van een walvis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoe komt hij daar dan aan? op sterk water ofzo?
Ik heb een keer een artikel gelezen over iemand die boodschappenlijstjes verzamelt. Dus niet alleen van zichzelf, zij keek ook in alle winkelwagentjes of mensen hun boodschappenlijstje hadden achtergelaten etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gisteren op TV was er iemand die als hobby had: het naspelen van Olympische wedstrijden.
Met "live commentaar" en al.
Bizar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle getallen van 1 tot 1 miljard voluit opschrijven!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iemand die punten spaarde op GoeieVraag.nl.
Raar!