Geloof me of niet: er zijn mensen die de beat niet horen en er zijn mensen die de lichaamscoördinatie missen. En er zijn mensen die beide niet kunnen, dat ziet er helemaal vreselijk uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

tja niet iedereen heeft gevoel voor ritme
en mischien kunnen somige mensen dat ritme gewoon niet bijhouden
14 jaar geleden
Mensen die uit de maat dansen horen de muziek wel, maar hebben geen ritmegevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste mensen zonder ritme-gevoel hebben nooit echt durven bewegen... Zouden ze dat wel durven dan leer je dat heel snel, maar angst weerhoudt hen...

Ja je hoort de beat, maar dan moet je nog durven... en durven te leren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het uit de maat dansen is ook een probleem van lichaamscoördinatie.
Je moet de muziek die je hoort kunnen combineren met de bewegingen die je maakt. Dat vindt niet iedereen even makkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zijn er mensen die gaan doe het zelven terwijl ze er niks moois van kunnen maken. Hetzelfde verhaal, je kunt het of je kunt het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Juul86;

Om dezelfde reden dat er mensen zijn die sommige woorden consequent verkeerd uit blijven spreken. "Dat hoor je toch?" zou je denken, maar zo simpel werkt dat niet. Zoals er gebrekkige oog/handcoördinatie bestaat, bestaat er kennelijk ook minder goede gehoor/hersencoördinatie en gehoor/heupcoördinatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die hebben geen ritmegevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben inderdaad geen ritme gevoel.Ik maak het wekelijks mee bij het turnen op muziek.Ze doen mee,maar kletsen erop los.Heel jammer.Sommige weten ook niet wat links,of rechts is.Is best iritant,want dan botst je steeds tegen de ander aan.