waar kun je breek nagellak goedkoop kopen?

ik wil graag breeknagellak, waar kun je dit een beetje goedkoop kopen, nog niet gezocht en geen idee!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je Me uitleggen wat breeknagellak is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is breeknagellak ? Ik kan me er echt niets bij voorstellen.....

Het beste antwoord

Je bedoeld crack? Dat hij als het ware breekt op je nagel. Als dat zo is, kan je in kruidvat kijken bij Essence. Kost minder dan drie euro maar is vaak uitverkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik weet niet wat je precies onder breek nagelak verstaat maar Herome is een perfect merk voor snel brekende nagels enz enz dit kun je vinden in de Etos voor €8 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nagellak van Rimmel heb je voor 8 euro al in huis. Kwalitatief erg goed, en blijft zo'n 1,5 week zitten voordat je lege plekjes begint te zien. Dit geldt overigens alleen zodra je ook een beetje zorgvuldig met je nagels omgaat, en niet veel buitenspeelt, balsporten doet of noem het maar op ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de douglas van het merk beyu, deze heb ik en ik ben erg tevreden, hij kostte rond de 7 euro volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt die nagellak ook van bijvoorbeeld Opi, o.a. te koop bij de Etos (katy perry collectie). China glaze heeft ook erg goede, is online te bestellen voor een prijsje onder de tien euro. Die van Essence heb ik vandaag nog gezien bij het Kruidvat :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de DA heb je ze ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er eentje van de Douglas. Je moet het elke dag op doen, 2 weken lang en het werkt echt! Ze geven je daar ook meer informatie en ook kijken ze welke het beste voor jou nagels is. Ik zou even langs de Douglas gaan en bij de Ici Paris XL geven ze tips. Maar zelf kan je het ook helpen, door je nagels in één richting te vijlen. Ze blijven zo sterker en zullen zo minder snel breken of scheuren.