Hier:
http://www.fabtintoys.com/Beyblade/NL/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op internet, typ in bij Google bayblade onderdelen los.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
losse weet ik nie zeker maar bij blokker kun je wel een helle beyblade kopen voor ongeveer 10 euro per stuk, mar als je ect losse onderdelen wilt (ik weet niet van welke serie je bedoelt,van metal fusion of g forse) ga dan eens op de markt kijken, zo heb ik van de oude serie dresiel en dranzer en zeus gevonden en een beystadium en mijn kameraad heeft ook 4 beys weg op de markt + losse onderdelen.

veel suc6, groetjes beyblade fan Brittney

oja anders heb ik nog een tip: ga op marktplaats of op google kijken daar vind je mischien ook wel wat.