ik wil een hut maken, maar dan op grond, ik heb 2 pallets, meer niet, hoe kan ik hem dan alsnog bouwen, en wat heb je nog nodig, ik hebhaast geen hout

Toegevoegd na 12 minuten:
oja, er ligt een werkplaats in de buurt , ik ben zelf 13 jaar en ik heb ik met mijn vriendin daar stiekem die pallets van gepakt, want ze liggen toch bij het vuilnis maar en stomste is , er werken mensen en die kunnen je zien, we moeten er eigenlijk nog 4 pallets hebben maarh et gaat gewoon niet, iedereen kan het zien!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon gaan vragen. Als het toch maar afval is, zullen ze er vast geen bezwaar tegen hebben als jullie ze mee willen nemen.

Antwoorden (5)

zolang het droog is kun je met doeken werken, ga de buurt eens rond wie er nog oude lakens heeft!
die doe je dan over de pallets heen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, 2 pallets is wel weinig om een hut volledig uit hout op te trekken. Je zult dus voor ander/meer materiaal moeten zorgen.

Misschien kun je alleen het dak van hout maken en de rest van ander materiaal. Bijvoorbeeld gevlochten takken en weet ik veel wat als opvulling (vroeger gebruikte ze daarvoor klei). Of lappen als zijkanten.

Of graaf een gat, dan heb je boven de grond minder materiaal nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die pallets bij het vuilnis liggen gooien ze ze toch weg? Ik zou naar die werklui gaan om te vragen of jullie er nog 2 mogen hebben. Wie weet hebben jullie geluk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dacht ik ook. Twee muurtjes en een dak. De vloer van aarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ze willen er nog 4. Misschien hebben ze die ook wel.
Ik zou zeggen, stap gewoon op die werklui af en leg je plan uit. Heel vaak zijn ze blij dat ze van die paletten af zijn want vele paletten zijn wegwerppaletten en dus na gebruik 'waardeloos' voor werfleiders.
Indien je ze toch niet zou krijgen dan kan je vragen of ze jou een alternatief kunnen aanbieden.
Maar vermist je zegt dat ze bij het afval liggen is de kans groot dat ze heel blij zijn dat jij je erover wil ontfermen, dat scheelt voor hen gewicht in de afvalcontainer... iedereen tevreden dus!

Eerlijkheid wordt altijd beloond hoor.
En dan hoef je achteraf ook niet bang te zijn dat iemand je aanspreekt op jouw hut.

Veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag of die mensen nog pallets over hebben die kapot zijn of een plank missen. die krijgen jullie Misschien gratis.