Landscapefoto afdrukken op canvas?

Ik wil een landscapefoto afdrukken op canvas. Het bedrijf dat ik tot dusver heb gebruikt, biedt alleen standaardafmetingen zoals 2:3 of VGA. Ik zoek 1:3 (40 cm x 120 cm afdruk op canvas). Suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De specialist in fotoboeken en canvas Printing-1 drukt af op canvas vanaf een zijlengte van 30 cm. Deze afmeting kan met stappen van 10 cm worden vergroot tot een afmeting van 120 x 120 cm. Zo kunt u een canvasafdruk bestellen van 30 x 120 cm of 40 x 120 cm. Al leveren ze geen losse canvas, uitsluitend canvas gespannen op een houten raamwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt even bellen naar de Canvas Company. Die leveren in elk geval goed werk af (volgens verschillende onafhankelijke partijen) en kunnen in principe elke maar leveren die je hebben wilt. Je vindt ze hier:
http://www.canvascompany.nl/maten-en-prijzen/#prijzencal

Toegevoegd na 44 seconden:
'maar' moet zijn: maat
12 jaar geleden
Heb zelf al diverse malen op http://www.canvassite.nl/ besteld. Als je een bestelling vraagt staat 40x120 er in eerste instantie niet bij. Druk op de optie "meer prijzen" en je zult zien dat 40x120 gewoon als "standaard formaat" erbij verschijnt. Ik heb goede ervaringen met de kwaliteit en afleversnelheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktleider in de Benelux voor digitaal printen op alle soorten materiaal is Van Straaten in Boesingheliede; 023 - 555 18 61. Van hen is ook de site Eventprinting. Kijk eens onder specials en dan onder schilderijen. Je kunt ook op deze link klikken: http://www.eventprinting.nl/index.php?action=2&cat=48. Het voorbeeld zoals jij dat noemt kost daar maar € 40,80 !!!
Stom dat ze die site niet beter onderhouden, want echt vreselijk handig.
Veel succes!
Jan Willem

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik zie net dat mijn suggestie slechts de helft kost! Da's een goeie. Maar bel voor de zekerheid even om te checken of je ook krijgt wat je wil... Succes. Jan Willem

PS.
En doe ze de groeten. Ik deed een jaar geleden een klus met hun toenmalig commercieel directeur.