Welk strand in nederland is het mooiste en/of gezelligste strand van nederland?

ik bedoel ook met een mooie boulevard, cafe`s, restaurants, etc. zoals in Scheveningen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Volgens het Engelse dagblad The Times is het strand van Bloemendaal een van de tien gezelligste feeststranden van Europa, zie link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt het al in je vraag, Scheveningen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bergen, Groede, Schoorl...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Scheveningen persoonlijk niet zo'n leuk strand.
Er is inderdaad een hoop te doen, maar het strand zelf vind ik lelijk, dikwijls is het er te druk, te duur en de mensen zelf liggen mij ook niet zo.

Ik kies voor Noordwijk.
Een mooi strand met mooie natuur er omheen om lekker te wandelen en te liggen, en toch een overvloed aan barren, terrassen en restaurants op een mooie boulevard en een winkelcentrum in de buurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijkduin is ook heel mooi, dat ligt ten zuiden van Scheveningen, ook in Den Haag. Het is wat minder bekend dan Scheveningen en dit werkt enorm in het voordeel. Er is een leuke en gezellige boulevard met allemaal restaurantjes, op het strand zelf zijn ook wat tentjes, en het strand is prima, schoon en rustiger dan op Scheveninen. Ik raad je deze aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Scheveningen altijd wel gezellig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het strand aan de boulevard van Vlissingen het mooiste van Nederland. Naast alle café's, terrasjes etc. kun je daar ook nog eens genieten van enorme zeeschepen die vlakbij voorbij varen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Egmont aan Zee. Loopt direct vanuit het winkelcentrum het strand op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terschelling, breedste stranden van nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Strand aan de Maas!