Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iemand suggesties voor een zeilcursus in de vorm van een lang weekend of een week? waar in Nederland maakt niet uit.

ik ben beginner en wil samen met een vriendin gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

misschien kan je op zeilkamp gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kikkert in lemmer (Friesland). Het is daar heel gezellig! Het eten super goed verzorgt en de kamers zien er ook erg netjes uit. Je kunt daar zeilen in verschillende soorten boten. Kijk eens op hun site voor meer info.

Ik ben er zelf vorig jaar geweest en ik heb het super maar mijn zin gehad. Het is helaas wel wat prijzig.. Maar wel waar voor z'n geld!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Nautix in harderwijk kun je echt superleuke zeilweken doen. Ik zeil er zelf al 5 jaar, en ga er nu ook instructeur worden. Je kunt er zeilweken doen in de vakanties, of weekend cursussen, bijvoorbeeld vijf zondagen achter elkaar. Een beetje afhankelijk van de leeftijd is het wel, als je ouder dan 16 bent is het waarschijnlijk beter privéles te nemen. Je kunt bij Nautix intern en extern zeilweken volgen, bij intern blijf je slapen en ga je ook nog leuke avondactiviteiten doen. Nautix is een erkende CWO zeilschool, wat inhoud dat je als je daar een zeilweek doet, je ook ergens anders op jouw niveau door kan gaan. kijk anders eens op: www.nautix.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding