Waar vind ik een overzicht van wateren in Nederland en welke vis zich daar bevindt?

Ik ben op zoek naar een overzicht van viswateren in Nederland waarbij staat aangegeven welke soort vis ik daar kan vangen. Wie kan mij hieraan helpen en waar vind ik dat?

Het beste antwoord

Kijk eens op de site van het blad Beet of bij de plaatselijke hengel sport vereniging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de website van RAVON kun je alle inheemse vissoorten vinden, met daarbij een verspreidingskaart.

http://www.ravon.nl/Default.aspx?tabid=118
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
Het is iig iets :) jammer genoeg niet specifiek op visplekken of met vermelding van locatie, maar het is al een inschatting waar ongeveer. thx. Misschien dat iemand anders nog wat beters weet?