Moet je voor het maken van een Ruche sjaal per se Katia Ondas wol hebben?

...ze hebben het op Internet alleen maar over die wol. Is dat geen gewone wol ofzo? Want als ik een filmpje kijk beginnen ze te breien als ze een rondje stof met gaatjes erin hebben zegmaar.
Kun je het niet met gewone wol van de Zeeman ofzo doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Die is speciaal garen. Het is inderdaad een soort lint met gaatjes erin. Je steekt in die gaatjes. Het is erg leuk werk, je hebt een bol per sjaal nodig en je breit op lekker dikke pennen. In het begin is het even wennen, maar het is zo klaar, en het wordt echt heel mooi.

Toegevoegd na 1 uur:
Hier op Marktplaats zijn er genoeg te koop. Ik heb er ook een aantal gemaakt en verkocht voor 12,50 of 15 euro, dat is denk ik wel een redelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enig idee of er een webwinkel is die die ruche sjaals kant en klaar verkoopt?! Het zijn erg leuke sjaals, maar ik heb geen tijd om er zelf eentje te maken...