Kalender maken?

Ik hou van Twilight en ik wil graag een kalender maken waar ik de dagen aftel tot de volgende film die op 18 november in de bioscoop komt. Hoe kan ik een leuke kalender maken met bijvoorbeeld foto's en dat ik iedere dag iets moet afstrepen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Als je vaak op een forum komt, kan je in je 'ondertiteling' een digitale afteller neerzetten.
Kijk op http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?type=4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die foto's zijn leuke ideeen. Maar je kan ook op internet kijken en dan kijken of je een site kan vinden waar je een kalender kan maken. Maar je kan het ook doen op een manier van dat je bijvoorbeeld foto's maakt van jezelf en die acteur of foto shopt en dat je dan 18 blaadjes maakt en die dan eraf haalt per dag ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een Mac hebt simpel met iphoto ja kan hem bestellen met het geld van je Apple account