Grote sudoku's, waar kan ik die vinden?

Ik ben gek op sudoku's maken, maar ben die simpele sudoku's van 9 bij 9 velden zat. Vaak staan er in de weekend bijlagen van de landelijke dagbladen van die grote sudoku's, gemaakt van 3, 4, 5 (en soms meer) gewone sudoku's, die dan in elkaar overlopen. Dat vind ik leuk, maar ik kan daar geen puzzelboeken van vinden. Weet iemand of die bestaan en zo ja, waar ik die kan kopen/bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Je kunt de samurai sudoko's (die 5 blokken tellen die met elkaar verbonden zijn) ook downloaden en uitprinten via sudokuweb.nl.

Toegevoegd na 1 minuut:
en via printsudoku.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de bruna hebben ze boekjes met Sudoku 's. Daar kun je je volgens mij ook op abonneren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die wel in puzzelboeken gevonden, gewoon bij de tijdschriften in de supermarkt, ook wel eens op het staion bij de kiosk. Maar dat is al wel even geleden, misschien bestaan die uitgaven niet meer. Van Denksport zijn er wel heel veel verschillende boekjes in ieder geval.
Die boeken die ik toen kocht, waren wel veel groter dan de gewonde puzzelboekjes, tijdschriftformaat zeg maar.

Toegevoegd na 3 minuten:
En misschien kun je iets met onderstaande link?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die bestaan, samurai sudoku's. Ik heb er is een keer een gemaalt en ze waren best wel moeilijk, hoewel ik alle sudoku's moeilijk vind.

www.bol.com(natuurlijk :d)
www.puzzelsoppapier.nl

Succes, bij. Puzzelsoppapier zijn ze moeilijk te vinden maar ze zijn er wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Puzzelsoppapier hebben ze verwijderd o.o, ik denk dat je dan niet meer zoveel aan mijn antwoord hebt.