Welke is de handigste/makkelijkste manier om halskettingen en stevige armbanden te bewaren?

Hoe juwelen handig opbergen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Er zijn hele leuk sieraden ophangsystemen.
Het zijn net kleine kapstokjes waar je al je kettingen en armbanden aan kunt hangen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een handige vader of vriend hebt, of zelf handig bent, kun je het ook zelf maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je halskettingen kan je aan de deur hangen, je kan spijkers aan de deur
Spijkeren of een kapstokje bij de Ikea halen. Ik heb het namelijk ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar naar me foto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een foto van me deur gemaakt met mijn kettingen maar ik krijg het mast niet toegevoegd.
Aan rekjes de kettingen en armbanden en ringen kunnen gemakkelijk in een leuk doosje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb thuis allemaal plakhaakjes (gewoon te koop bij blokker en vele andere winkels) aan mijn tegelwand geplakt.
wel eerst 24 laten drogen zonder er iets aan te hangen anders vallen ze weer naar beneden.
superhandig en je kunt ze hangen waar je maar wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilt ze opbergen..
Koop een leuke doos,of beplak een oude schoenen doos.Een pakje boterham/diepvries zakjes en daarin je kettingen los verpakken,en een dichtbinder erom.Zo voorkom je het in elkaar verwikkeld raken en omdat de zakjes doorzichtig zijn,heb je ze ook weer snel te pakken als je ze wilt gebruiken.Het zelfde kan je doen met de armbanden.Door het zakje schuurt er ook niets tegen elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het beste een mooi bakje door je zoon of dochter kan laten maken, die gooi je nooit meer weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de armbanden zou ik een mooi displayrek gebruiken.
Deze zijn stevig, je hebt direct overzicht en je kan er lekker veel op kwijt. rollen zijn uitneembaar, dus lekker makkelijk opbergen.

voor kettingen... tja ligt er aan hoe lang ze zijn, en hoeveel je er hebt.
Ik ken mensen die ze om een paspop hebben gehangen.
maar als ze wat korter zijn heb je hier ook diverse leuke rekjes voor.

Je zou ze natuurlijk ook op de hoogste rol van het armbandenrek kunnen hangen!