Waar kan ik een henna tatoo laten zetten in de buurt van utrecht?

Toegevoegd na 6 dagen:
ik zoek een echte tatoeëerder die dus kan tekenen als een echte tatoeëerder, (en niet mijn marokkaanse buurvrouw die feestjes en partijtjes doet) die een henna tattoo kan zetten die zeker ongeveer 3 maanden blijft zitten.

Graag geen antwoorden dat ik even iets in Google moet doen aub.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uh nee, en ik zoek écht iemand die écht kan tatoeëren. Geen marokkaans vrouwtje wat even een versierinkje op mijn lijf zet. Het idee moet wel hetzelfde zijn. Ik wil niet een e.o.a. tekeningetje, ik wil iets wat er uitziet als een echte tatoo, als het goed is blijft het ook 3 maanden zitten. Hij moet dus door een echte artist gezet worden. Ik kan alleen op het net niet zoveel vinden ervan, en de tattoo shops lopen er ook niet echt mee te koop, als ze het al doen.

Het beste antwoord

Voor zover ik het weet beschikken de tattooshops dit wel en kunnen ze deze dienst ook verlenen. Dus ga even langs bij een van de tattoo shops en vraag het ernaar. Overigens blijft een henna tattoo niet 3 maanden zitten met geluk misschien 2 maanden. In ieder geval succes ermee, en ik weet ook de ingredienten die ze daarvoor gebruiken maar alsnog heb je een echte tatoeeerder nodig dan.