Wie weet een goeie schoudertas die geschikt is voor het meenemen van dagelijkse spullen en fotografiespullen?

Ben eigenlijk al jaren 'op zoek' naar een goede schoudertas die niet te groot en lomp is en goed fungeert als tas waarin ik mijn 'dagelijkse' troep in kan meenemen (sleutelbos, portemonnee, autopapieren, telefoon, pennen, blikje snoepjes, etc) én mijn fotografiespullen (Canon EOS 350D, 2 extra lenzen, en wat losse accessoires).

Tot nu toe loop ik steeds met een losse schoudertas en een fototas....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Van eastpak heb je super veel soorten goeie stevige tassen, met levenslange garantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
levenslange garantie, behalve op de oordelen die er toe doen (gespen, haken) en normale slijtage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beter dan helemaal geen garantie toch, want ze zijn even duur als goede rugzakken zonder garantie!
Zoek eens op "tassen voor mannen".
http://www.tas.nl/herentassen?gclid=CN-e_sTu6aYCFcOJDgodO0vu0A

Het beste is trouwens een rugzak, beter voor de verdeling van het gewicht.

Er zijn heel veel aardige rugzakken met polstering voor je fotoapparatuur en genoeg plaats voor andere dingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Lowepro is een goed merk en veel verkrijgbaar.
http://www.bever.nl/fotograferen/2784.fototassen-en-videotassen

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog iets: het is vaak fijn als je tas niets als fototas te herkennen is, vanwege de dure apparatuur.
Dus voor een reis naar Cairo kocht ik een gewone, stevige, leuke rugzak, niet te groot.
Daarin de polstering uit mijn foto-schoudertas. Genoeg ruimte voor de rest van de spullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor een Kipling tas gaan. Ze zijn er in alle maten en kleuren. Ze zijn niet super duur en heel erg stevig met lange garantie (die ik nog nooit nodig heb gehad, zo goed zijn ze)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cowboy bag! Moet je maar op googlen. Heeft veel vakjes en is groot.