Duikbrillen op sterkte zijn per definitie niet echt goedkoop. Je kunt duikbrillen op sterkte voor zover ik weet in elke duikwinkel aanschaffen.

Als je voor een masker op sterkte gaat let dan op een paar dingen:
* Niet alle maskers zijn geschikt zijn voor glazen op sterkte!
* Denk er aan de je een masker neemt met twee glazen en niet doorlopend i.v.m. links en rechts
* Stuur een meetbrief van de opticien mee, ze maken het masker helemaal op maat en ze daarbij kijken naar veel meer dan alleen maar + of –

Prijs hangt af van de sterkte en is net als gewone glazen duur!