Waar in Twente kun je nog verf en inkt van Pergamano kopen? Tinta, Pintura en Pinta-Perla. Enschede = niets te vinden.

Of heeft iemand anders die verven nog en gebruikt die ze toch niet meer? In de hobbyzaken hier wordt het niet meer verkocht ( omg. Enschede)

Toegevoegd na 1 week:
beide antwoorden had ik veel aan dus ik kies geen beste

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
witte inkt en paarse verf, thats it
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm...nee, das niks. En pippoos is weg natuurlijk.
Maar Pippoos heeft wel een postorderbedrijf.
Online vind ik echter zo snel niks; vermoedelijk moet je eerst een catalohus aanvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien R&B aan de Zwedeweg?
Ik kan morgen wel even kijken of ze het nog hebben.. ze hebben het geloof ik wel gehad..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die hebben inderdaad ook wel een hele grote knutsel/kaartenmaak-afdeling, mar ik kom er alleen voor naaispullen en breiwol, dus nooit op gelet eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik moet daar nog voor wat anders heen, dus komt goed uit. wist niet dat ze ook hobbyartikelen hadden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen die aan de Zwedeweg, om de hoek bij Slot. De R&B op Zuid heeft weleen beetje knutsel en handwerkspul, maar te weinig als je echt wat zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd of je het nog hebt gevonden.. ik ben er nog niet geweest, hoewel het voor mij op de hoek ligt!

Antwoorden (2)

Op het internet o.a. via marktplaats word er nog voldoende aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor alle verkoopadressen: zie link