Wie kan een goede zangdocent aanbeveling omgeving Eindhoven?

Mijn dochter van 18 zingt al een tijdje in bandjes en wil nu meer uit haar stem halen. Ik wil haar graag wat zanglessen als kerstkado geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je wel een tip geven www.vocalisten.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip. Het is een leuke site!

Het beste antwoord

Ik vind Marijke Blokdijk van t Creatief Collectief heel fijn.
Het leuke vond ik dat het niet alleen gaat om perfect zingen en om hoe het klinkt, maar ook om jezelf te uiten, ontspannen te zingen en vooral te genieten van het zingen.
Ze noemt het ook stemexpressie en geen zangles, maar ze leert je wel degelijk veel handige techniek. Ik heb maar een paar lessen gehad bij haar (daarna verhuisde ik en was het te ver weg), maar ik heb daar wel veel aan gehad.
Ze werkt in Eindhoven.