weet er iemand akkers waar ik met de metaaldetector kan zoeken omgeving hasselt

ben een beginnende zoeker zou graag eens op akkers zoeken wie heeft er een akker waar ik eens mag zoeken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ga naar de eerste de beste boer. De mais is gehakseld, de bieten en aardappelen zijn gerooid. Zolang er niets vernield wordt, zijn de meeste boeren best behulpzaam.
Wel even vragen natuurlijk.
13 jaar geleden
Ligt eraan of Hasselt in Vlaanderen of in Overijssel wordt bedoeld.

Toegevoegd na 10 uur:
I.h.a. verdient het aanbeveling om de afspraak te maken hoe eventueel opbrengsten gedeeld worden.
Zoeken kun je goed op oude slagvelden en waar vroeger huizen hebben gestaan. Dat weet de huidige eigenaar of anders een historische vereniging wel. In Hasselt in Vlaanderen ben ik nooit geweest. Het is het Belgische Schiedam (beide jeneverstad).