weet iemand een goede plek in de provincie Groningen waar ik kan zoeken met mijn metaaldetector

ik ben op zoek naar munten,militaria en andere oude dingen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Het Gedempte Boterdiep (in Groningen) (als je genoegen neemt met zilver )
Het Duvelseiland bij Slochteren ( lijkt me leuk)
Het Mensinghebos (te zuidoosten van de Sterrenwacht) (je kan er ook naar sterren kijken)
Het bos van Langeloo
Rond de kerk van Bedum ( er zal wel al iets van de toren gevallen zijn?)

Toegevoegd na 19 uur:
Eigenlijk zou je best eens inlichtingen vragen bij mensen in de buurt die aan streekgeschiedenis doen of een plaatselijk streekmuseum. Die zullen U met veel plezier verder helpen. Ook in abdijen en kloosters weet men over 't algemeen heel veel over de eigen streek.
Wel , zo deed ik het vroeger met prachtig resultaat. e gevonden dingen werden zelfs grondig onderzocht.
ik vond heel veel materiaal uit de oorlog (hulzen ,metaalscherven) , dus beetje opletten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In de buurt van Bourtange.
13 jaar geleden
In het centrum net na de kermis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou gewoon over de weilanden kunnen lopen die zijn er genoeg...
daar juist vind je de meeste oude munten en andere oude voorwerpen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk Heiligerlee (slag bij Heiligerlee, 1568?), Nieuweschans en Oudeschans?