Behoort Bert van Leeuwen tot de elite van het Nederlandse quizmastercorps?

Of wordt hij wellicht een beetje overschat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Is er een elite dan?
Hij doet gewoon zelf z'n boodschappen bij de Albert Heijn hier om de hoek. Dus als hij echt tot een elite zou behoren, dan laat je je boodschappen doen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

That's the Question begon in 2004 en is dus al een aantal jaren bezig. Elke dag kijken er ruim een half miljoen mensen dus de quiz is erg succesvol. Ik weet niet of hij technisch gezien goed kan presenteren maar ik denk dat als je meerdere jaren elke avond een quix presenteert op primetime dat je automatisch bij de elite hoort.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind hem de beste, ik ben een groot bewoneraar van hem. Ik had al vertelt dat ik echt een heel groot fan van hem was, maar de goeievraag.nl-censuur had al weer toegeslagen. Erg jammer. Bert is een held, ik zit elke avond weer te kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bert van Leeuwen behoort zeker tot een van de betere presentatoren van Nederland.

Waar kan dit aan afgemeten worden?
Zoals eerder al genoemd de populariteit van zijn programma That's the question. Maar Bert van Leeuwen is al heel lang op de tv met telkens nieuwe programma's. Steeds zijn deze programma bij een bepaalde groep mensen erg populair. Wanneer je veel waardering krijgt, kan iemand gezien worden dan goed. Wanneer iemand meer waardering krijgt dan gemiddeld kan iemand gezien worden als "beter" dan wel elite